مجموعه بازی Sniper Elite (تک تیرانداز نابغه)

معرفی مجموعه بازی اسنایپر الیت Sniper Elite

Sniper Elite (تک تیرانداز نابغه) نام یک مجموعه بازی کامپیوتر در سبک اکشن، ماجرایی و تیراندازی سوم شخص است. این مجموعه توسط Rebellion طراحی و ساخته شده است و توسط شرکت‌های مشهوری از جملهMC2 Entertainment ،Namco ،Rebellion ،Ubisoft  Reef Entertainment BigBen Interactive به بازار عرضه گردیده و با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شده‌ است.

Sniper Elite اولین نسخه از سری بازی‌های تک تیرانداز نابغه است که در اکتبر 2005 منتشر شد. بازی که با نام Sniper Elite: Berlin 1945  (تک تیرانداز نابغه : برلین 1945) نیز شناخته می‌شود. شخصیت اصلی داستان بازی Karl Fairburne (کارل فیربرن) است. یک عامل نفوذی امریکایی (OSS) که به عنوان یک تک‌تیرانداز آلمانی شناخته می‌شود. او به ماموریت نبرد برلین در سال 1945 که مصادف با روزهای پایانی جنگ جهانی دوم است، اعزام می‌شود تا تکنولوژی فناوری هسته‌ای آلمان‌ها را قبل از نیروهای شوروی به دست آورد.معرفی مجموعه بازی اسنایپر الیت Sniper Elite

دومین نسخه از سری بازی‌های تک‌تیرانداز نابغه Sniper Elite V2 است که در آوریل 2012 برای پلتفرم XBOX360 منتشر شد. بازی در همان بازه زمانی و مکانی یعنی در آوریل 1945 رخ می‌دهد ولی نحوه روایت داستان تغییر کرده است. برلین در آتش می‌سوزد و شوروی و امریکا هرکدام از یک جناح به سمت برلین هجوم آورده‌اند. آلمانی‌ها در اواخر جنگ جهانی به تکنولوژی موشک دور برد V2 دست پیدا کرده‌اند و همین موضوع باعث می‌شود تا کارل فیربرن از طرف OSS مامور شود تا اطلاعات و مدارک سری موشک را به دست آورد و از پرتاب آن‌ها جلوگیری کند. اکثر ماموریت‌های این بازی از داستان‌های واقعی که در جنگ جهانی اتفاق افتاده، الهام گرفته شده‌اند.

Sniper Elite Nazi Zombie Army سومین نسخه از سری بازی‌های تک‌تیرانداز نابغه است که در فوریه 2012 منتشر شد. این بازی قرار بود به عنوان یک بسته‌ی الحاقی برای نسخه دوم به بازار عرضه شود ولی سازندگان بازی تصمیم گرفتند آن را توسعه داده و به عنوان یک نسخه‌ی جداگانه به بازار عرضه کنند. هیتلر هرگز خیال عقب نشینی ندارد و هرگز هم نمی‌تواند قبول کند که در این نبرد شکست خورده است. یکی از فرماندهان نزد او آمده و به او می گوید: جنگ را باختیه‌ایم و تنها راه زنده ماندن قبول پیمان آتش‌بس است. ولی هیتلر نمی‌تواند سرزمین مادری را این‌گونه رها کند. او دستور می‌دهد تا پروژه‌ای موسوم به Z را اجرا کنند. پروژه‌ای بسیار وحشتناک که باعث می‌شود همه‌ی افراد وفادار به هیتلر به زامبی‌هایی برای فتح جهان و شکست نیروهای متفقین تبدیل شوند. زمانی که زامبی‌ها در تمامی نقاط آلمان در کمین نشسته‌اند و منتظر طعمه‌ی خود هستند، بار دیگر فیربرن افسر OSS که تک‌تیراندازی ماهر است، خود را در مهلکه‌ای تازه قرار داده و ماجراهای جذاب و دلهره‌آوری را به وجود می‌آورد.

Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 چهارمین نسخه از سری اسنایپر الیت است که در ادامه‌ی داستان نسخه‌ی قبل برای PC ساخته شده است. زامبی‌ها، در اروپا پخش شده‌اند و شما باید طی ماموریت‌های مختلف، تعدادی اشیای باستانی را پیدا کنید که باعث به پدید آمدن چنین اتفاقی شده‌اند. در عین حال هر لحظه ممکن است از طرف مهاجمان حملاتی صورت بگیرد پس حواس خود را جمع کنید تا از این میدان نبرد جان سالم به در ببرید.

پنجمین نسخه‌ی بازی Sniper Elite 3 در ادامه‌ی نسخه‌ی قبلی این بازی که با نام Sniper Elite V2 درسال 2010 منتشر شده بود برای PC و XBOX360 ساخته شده است. سال 1942 است و گرما در شمال آفریقا بیداد می‌کند. تا چند روز دیگر ساخت سلاح عظیم و قدرتمند آلمان‌ها تمام خواهد شد و قرار است از آن برای سرکوب نیروهای متفقین و نابودی آن‌ها استفاده شود. Afrika Korps تانک‌های تایگری را شامل می‌شود که سدی محکم در مقابل شما خواهند بود. خرابکاری در برنامه‌های نازی‌ها امکان پذیر نیست. شخصیت اصلی بازی باز‌هم Karl Fairburne است همان کسی که در نسخه Sniper Elite V2 نیز حضور داشت. در این نسخه به دست پلیر بازتر است و می‌تواند سناریو‌ی بازی را تغییر دهد و نسبت به اتفاقات و حوادثی که با آن در طول بازی روبرو می شود، واکنش های مختلفی از خود نشان دهد. دره‌های پرپیچ و خم، دشت‌های باز و سرسبز و شهرهای خالی از سکنه در بیابان‌های غربی بهترین مکان برای پیشبرد اهداف شما هستند. باید برای نابودی دشمنان با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی درست به اهداف نزدیک شوید. با استفاده از امکان مخفی‌کاری که به بهترین شکل ممکن در بازی طراحی شده است می‌توانید دشمن را از پای در آورید.

معرفی مجموعه بازی اسنایپر الیت Sniper Elite

Sniper Elite 4 نسخه‌ی ششم از سری بازی تک‌تیرانداز نخبه در سبک تیراندازی سوم شخص است که در سال ۲۰۱۷ برای PC عرضه شده است. داستان این بازی پس از قسمت سوم و در ایتالیا دنبال می‌شود. بعد از اتفاقات آفریقا و کشتن ژنرال والن، جایی که در نهایت کارل فربورن سلاح مخفی آلمان‌ها را پیدا کرده و با از بین بردن آن در نهایت والن را می‌کشد. سال ۱۹۴۳ است و نازی‌ها در حال کشتار پارتیزان‌های ایتالیایی هستند. در این میان شما باید ژنرال‌ها را پیدا کرده و یک به یک آن‌ها را از بین ببرید. البته آلمان‌ها باز هم سلاحی مخفی این‌بار از نوع موشک ساخته‌اند که باید با از بین بردن آن‌ها در کنار کمک به پارتیزان‌ها و لیدر آن‌ها «سوفیا دی‌ روکا» ملقب به The Angle سعی کنید اهداف مختلفی را میان سه گروه پارتیزان‌‌ها، مافیای ایتالیا و نازی‌ها انجام دهید.

Logo TK Gold
WeCreativez WhatsApp Support
در صورت نیاز به ثبت سفارش از طریق واتسپ، عنوان کالای موردنظر و تعداد را همراه با نام و نشانی خود ارسال نمایید. 09202124727