آموزش استفاده از گوشی اندروید به عنوان وب کم

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dev47apps.droidcam&hl=en

آیا شما به‌دنبال خرید وب کم هستید؟ آیا می‌خواهید گوشی خود را به وب کم تبدیل کنید؟ ما در این مقاله روش استفاده از گوشی اندروید به‌عنوان وب کم را آموزش خواهیم داد.

علت استفاده از گوشی اندروید به‌عنوان وب کم

این امکان وجود دارد که شما بخواهید از طریق برنامه اسکایپ با دوستان، خانواده و حتی مدیران شرکت خود در ارتباط باشید و برای این کار، نیازمند وب کم خواهید بود. با اینکه بسیاری از مانیتورها و رایانه‌های شخصی وب کم دارند، اما برخی از آن‌ها هم فاقد این قابلیت هستند. احتمالا تنها انتخابی که می‌تواند برای شما عالی باشد، نصب برنامه DroidCam است؛ این برنامه اندروید به‌راحتی می‌تواند گوشی هوشمند شما را به یک وب کم قابل حمل تبدیل کند.

معایب استفاده از گوشی به‌عنوان وب کم را در نظر بگیرید

قبل از آن که بخواهید گوشی خود را به یک وب کم تبدیل کنید، باید برخی موارد که به‌عنوان معایب شناخته می‌شود را هم در نظر داشته باشید. قطعا هیچ کاربری تمایل به مشاهده فایل ویدیویی ندارد که در آن، دوربین ثابت نباشد. این امکان وجود دارد که شما به ابزارهایی برای ثابت کردن موقعیت گوشی دسترسی داشته باشید و در غیر این صورت، امکان تهیه یک سه پایه برای تلفن‌های هوشمند، کار سختی نخواهد بود. هم‌اکنون دو روش برای تبدیل گوشی اندروید به یک وب کم وجود دارد که در ادامه بیان خواهیم کرد.

گام اول: DroidCam

این برنامه در دو مدل مختلف، عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها رایگان و دیگری نیازمند پرداخت حق اشتراک است. شما باید این برنامه را نصب کنید. با انجام این کار، توجه خود را به کامپیوتر معطوف کنید. پس از بارگیری برنامه، باید کار UnZip کردن و اجرا را انجام دهید.

 

ارسال نظر

Logo TK Gold
WeCreativez WhatsApp Support
در صورت نیاز به ثبت سفارش از طریق واتسپ، عنوان کالای موردنظر و تعداد را همراه با نام و نشانی خود ارسال نمایید. 09202124727