روش چسباندن برچسب شفاف حروف فارسی صفحه‌کلید (کیبورد)

برچسب حروف فارسی کیبورد شفاف را چگونه بچسبانیم؟

بیشتر صفحه‌کلید‌های کامپیوتر یا لپ‌تاپ حروف فارسی و انگلیسی را در کنار هم به‌صورت حک شده دارند اما برخی هم فقط دارای حروف انگلیسی هستند. اگر کیبورد شما دارای حروف فارسی نباشد جای نگرانی نیست، به راحتی با هزینه‌ای کم می‌توانید برچسب حروف فارسی تهیه کنید. برچسب حروف فارسی کیبورد شفاف برای کیبوردهایی که حروف انگلیسی دارند و حروف فارسی ندارند کاملا مناسب است. اما اگر کیبورد کار کرده و سالمی دارید که حروف آن کمرنگ شده است، باید از برچسب حروف فارسی و انگلیسی استفاده کنید.

خرید لیبل کیبورد فارسی بی رنگ Persian keyboard label
خرید لیبل کیبورد فارسی بی رنگ Persian keyboard label


برای چسباندن برچسب حروف صفحه‌کلید ابتدا باید کیبورد خود را با یک دستمال نم‌دار تمیز کنید بهتر است هنگام تمیز کردن کامپیوتر یا لپ‌تاپتان خاموش باشد (توجه کنید که نباید دستمال خیلی رطوبت داشته باشد). پس از آن مطمئن شوید که صفحه کلید‌تان کاملا خشک شده و رطوبتی باقی‌نمانده‌است و سپس کامپیوتر خود را روشن کنید. حالا اگر برچسب حروف فارسی و انگلیسی دارید که به‌راحتی براساس حروف انگلیسی آن‌را بچسبانید. اما اگر لیبل حروف کیبورد شفاف دارید باید یک صفحه خالی ورد، ورد‌پد یا … باز کنید. صفحه‌کلید‌ را در حالت تایپ فارسی قرار دهید. شروع کنید، یک‌به‌یک کلید‌ها را بفشارید و هر حرفی که تایپ کرد، برچسب مربوط به آن‌را بچسبانید.
به همین سادگی

Logo TK Gold
WeCreativez WhatsApp Support
در صورت نیاز به ثبت سفارش از طریق واتسپ، عنوان کالای موردنظر و تعداد را همراه با نام و نشانی خود ارسال نمایید. 09202124727