نکاتی برای رایت CD و DVD و سرعت رایت

نکات مهم برای رایت CD و DVD

نکات مهم برای رایت CD و DVD

رایت کردن اطلاعات، عکس، ویدئو و موزیک بر روی سی‌دی (CD) یا دی‌وی‌دی (DVD) کار چندان سختی نیست اما؛ مانند هر کار دیگری نیاز به تجربه دارد. و مانند هر کاری قلق‌هایی دارد که اگر چند سی‌دی (CD) یا دی‌وی‌دی (DVD) نسوزانید نمی‌توانید آن‌ قلق‌ها را پیدا کنید. ما در بخش مجله‌ی فروشگاه اینترنتی تجریش‌کالا سعی کردیم به صورت خلاصه و کاملا دقیق نکات و قلق‌های مورد نیاز برای رایت صحیح سی‌دی (CD) یا دی‌وی‌دی (DVD) را دراختیار شما قرار دهیم. 

از چه نوع (CD) یا دی‌وی‌دی (DVD) استفاده می‌کنید؟

مهم‌ترین نکته برای رایت‌کردن سی‌دی (CD) یا دی‌وی‌دی (DVD) انتخاب بهترین مارک سی‌دی CD و دی‌وی‌دی DVD است. با کلیک بر روی لینک‌های آبی رنگ، بهترین CD/DVDهای موجود در بازار را با بهترین قیمت از فروشگاه آنلاین تجریش‌کالا سفارش دهید و در سریع‌ترین بازی زمانی ممکن تحویل بگیرید.

بهترین نرم‌افزار برای رایت سی‌دی (CD) و دی‌وی‌دی (DVD)

بعد از انتخاب بهترین مارک سی‌دی (CD) یا دی‌وی‌دی (DVD)، باید یک رایتر (سخت‌افزار) خوب و سالم و یک نرم‌افزار رایت مناسب داشته باشید. حتما موقع رایت با نرم‌افزارهای معروف (nero , …) این کار را انجام دهید و به‌هیچ‌وجه از خود برنامه رایت ویندوز استفاده نکنید

بهترین سرعت رایت CD و DVD

سرعت رایت باید متناسب با دستگاهی که برای خواندن CD یا DVD در نظر دارید، و همچنین متناسب با محتوایی که می‌خواهید رایت کنید انتخاب شود. به طور کلی بهترین سرعت رایت برای CD نهایتا X16 و برای DVD نهایتا X4 یا X8 است.

حالا اگر برای یک دستگاه پلیر خانگی DVD رایت می‌کنید، سرعت X4 یا X6 مناسب است. اگر محتوای Data دارید نهایتا سرعت X8 را انتخاب کنید. اگر CD برای دستگاه پلیر خانگی رایت می‌کنید نهایتا X8 و اگر محتوای Data دارید نهایتا X16 را انتخاب کنید.

سی دی و دی وی دی فینال تولید شرکت ریز موج

خرید CD و  DVD فینال با بهترین قیمت و ارسال فوری از فروشگاه آنلاین تجریش‌کالا

روش درست رایت DVD و CD

درکل هرچه عملیات رایت آرام‌تر انجام شود خواندن آن توسط دستگاه‌های مختلف راحت‌تر می‌شود. پس همیشه سعی کنید کمترین سرعت را انتخاب کنید. در آخر حتما انتهای DVD یا CD را ببندید. اگر با nero رایت می‌کنید حتما گزینه verify را علامت بزنید تا بعد از رایت یک‌بار از اول تا آخر از نظر سلامت رایت را چک کند.

بعد از رایت حتما CD یا DVD را در کاور‌های مخصوصی مانند کاور ضد‌خش یا کاور سلفون چسب‌دار بگذارید تا از خط و خش محافظت شوند. ضمنا در زمان استفاده حتما لوح‌های فشرده را از کناره‌ها بردارید تا دستتان بر قسمت رایت برخورد نداشته باشد.

انواع کاور، کیف و لوازم نگهداری CD و DVD موجود در فروشگاه اینترنتی تجریش‌کالا را از اینجا مشاهده کنید.

در پایان؛

اگر به هرگونه نرم‌افزار، بازی و لوازم‌جانبی کامپیوتر و موبایل، انواع سی‌دی و دی‌وی‌دی، هارد اکسترنال و سایر لوازم نیاز دارید؛ در تجریش‌کالا جستجو کنید و یا از ما بپرسید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم.

لوازم مورد نیاز‌تان را در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن با بهترین قیمت از فروشگاه تجریش‌کالا سفارش دهید.

 

Logo TK Gold
WeCreativez WhatsApp Support
در صورت نیاز به ثبت سفارش از طریق واتسپ، عنوان کالای موردنظر و تعداد را همراه با نام و نشانی خود ارسال نمایید. 09202124727