مجموعه بازی Just Cause (جاست کاز)

سری بازی جاست کاز Just Cause

مجموعه بازی Just Cause (جاست کاز) یک مجموعه بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجرایی است که با همکاری بین Eidos Interactive و Avalanche Studios (استودیو آوالانچ) توسعه یافته‌ است. در سال ۲۰۰۶ اولین نسخه از سری بازی Just Cause برای Xbox، PS2، Xbox 360  و رایانه‌های شخصی به بازارعرضه شد. این بازی حالت چندنفره ندارد. نسخه اول این بازی، عنوان قابل قبولی بود و توانست از خود دفاع کند. با این وجود، اگر بخواهیم بهترین نسخه این مجموعه را انتخاب کنیم، احتمالا اکثر گیمرها دست به روی Just Cause 2 می گذارند. محصول سال ۲۰۱۰ که طرفداران زیادی را هم به خود جذب کرد. به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ هم بازی‌های Just Cause 3 و Just Cause 4 به بازار عرضه شدند تا این فرنچایز، تا به امروز ۴ نسخه اصلی داشته باشد. عنوان Just Cause 4  که در سال ۲۰۱۸ در دسترس کاربران PC ،Xbox One  و PS4 قرار گرفت آخرین نسخه از Just Cause به شمار می رود.

سری بازی جاست کاز Just Cause

Just Cause می‌خواهد سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز باشد و برای رسیدن به این هدف، راه آسان را در پیش گرفته. نه داستانش تا مدت‌ها در ذهنتان می‌ماند، نه طراحی مراحل فوق‌العاده‌ای دارد و نه متوجه موسیقی خاصی در بازی می‌شنوید. با این حال آنقدر جذابیت دارد که سراغش بروید و ساعت‌ها در کشور عظیم مِدیچی مشغول منفجر کردن پایگاه‌های دشمن، تست کردن ایده‌های مختلف برای وصل کردن اشیا به هم و انجام دادن چالش‌های مختلف باشید. اینکه جاست کاز سعی نمی‌کند حرف بزرگی بزند یا ادعایی داشته باشد، بهترین خصوصیت آن است که شاید این روزها کمی کمیاب شده باشد. بعضی بازی‌ها سعی می‌کنند کار خاصی کنند یا چیزی بیشتر از یک بازی به نظر برسند، اما هیچوقت به آن کیفیت لازم نمی‌رسند و از دستیابی به هدف پیشفرض خود یعنی سرگرم‌کننده بودن هم باز می‌مانند. طراحی بازی در فضایی جهان باز و در مناطق گرمسیری روایت می‌شود.

در سری بازی جاست کاز جهان شما، طبق قوانین شما اداره خواهد شد. داستان با ریکو رودریگز (Rico Rodriguez) آغاز می‌شود. کسی که به عنوان مامور برای یک سازمان ناشناخته با نام Agency فعالیت می‌کند. در داستان همه‌ی نسخه‌های بازی Just Cause ریکو در به یک  جزیره یا یک سرزمین خیالی فرود می‌آید.

سری بازی جاست کاز Just Cause

در همه‌ی نسخه‌ها ،  ریکو با همکارش ماریا کین و افسر فرمانده شلدون Tom Sheldon و گروهی محلی همراه است تا حکومت دیکتاتوری را سرنگون کند. و حکومت‌هایی که سلاح‌های کشتار جمعی در اختیار دارند را نابود کند. او پس از فرود دوستانش را ملاقات می‌کند و آن‌ها با گروه‌های چریکی متحد می‌شود. تمامی اتفاقات بازی در جهانی فوق‌العاده دقیق و با جزئیات کامل رخ می‌دهد به طوری که هکتارها از سرزمین‌ها را کوه‌ها، جنگل‌ها، سواحل، شهرها و روستاها تشکیل می‌دهند. سری بازی‌های جاست کاز دارای گرافیک قابل قبولی هستند. وجود ماموریت‌های جذاب، امکان پرش از ارتفاعات, تنوع وسایل نقلیه، وجود ماموریت‌های فرعی، وجود تیم پشتیبانی در قالب شلدون و کین، دو عامل مخفی دولت ایالات متحده و امکان پرواز تنها بخشی از ویژگی‌های منحصر به فرد سری بازی سرگرم‌کننده‌ی Just Cause است.

عنوان بازی سال انتشار
جاست کاز (Just Cause)   2007
جاست کاز 2 (Just Cause 2)     2010
جاست کاز 3 (Just Cause 3)   2015
جاست کاز 4 (Just Cause 4)   2018
Logo TK Gold
WeCreativez WhatsApp Support
در صورت نیاز به ثبت سفارش از طریق واتسپ، عنوان کالای موردنظر و تعداد را همراه با نام و نشانی خود ارسال نمایید. 09202124727