آشنایی با بزرگترین تولید کننده‌ی سی‌دی و دی‌وی‌دی در خاورمیانه

 

شرکت ریزموج

زمان تاسیس شرکت ریز موج سیستم به سال 1372 باز می‌گردد اما کلنگ احداث کارخانه در شهریور‌ماه سال 1382 در استان قزوین، شهرستان تاکستان به زمین خورد. پروژه می‌دیسک در زمینی با زیربنای 12000 متر در فاز اول در طی فقط 5 ماه ساخته شد. در نیمه‌ی اسفند سال 1382 تولید آزمایشی اولین دیسک نوری ایرانی با موفقیت انجام شد. در تیرماه سال 1383 طرح تولید سی‌دی خام توسط وزیر صنایع افتتاح گردید. افتتاح رسمی طرح تولید دی‌وی‌دی خام نیز در شهریور ماه سال 1386 توسط وزارت صنایع و معادن صورت پذیرفت.

    

شرکت ریز موج سیستم، بنیان‌گذار کارخانه‌ی می‌دیسک (MEdisk) در ایران، بزرگترین تولید کننده سی دی و دی‌ وی‌ دی خام و پر شده (Pre-recorded) در خاورمیانه و سومین کارخانه در بین 118 کارخانه در سطح جهان است. کارخانه‌ی می‌دیسک ایران را پس از تایوان و هند به بزرگترین تولیدکننده‌ی بین‌المللی تبدیل کرده است. این امر در عرصه‌ی جهانی افتخار بزرگی برای میهن عزیزمان، ایران، محسوب می‌گردد.

شرکت ریز موج سیستم با تولید سی‌‌دی و دی‌وی‌دی خام با بیش از 60 برند تجاری توانسته است بازارهای داخلی و خارجی را با وجود برندهای معروف منطقه‌ای تصاحب نماید. تقریبا نیمی از سی‌دی‌های تولیدی این شرکت با رند تجاری فینال (FINAL) تولید و عرضه می‌شوند.

سی دی و دی وی دی فینال تولید شرکت ریز موج

این شرکت برای اولین بار در خاورمیانه به تولید قاب دی‌وی‌دی و قاب HD-DVD و نیز قاب اسلیم (Slim) با ظرفیت بسیار بالا اقدام نموده و توانسته است به عنوان بزرگترین تولید کننده‌ی قاب استاندارد با تکنولوژی سوئیس در خاورمیانه مطرح شود.

در زمینه بسته‌بندی نیز با به‌کارگیری دستگاه‌های کاملاً اتوماتیک و پیشرفته‌ی ساخت کشور‌های آلمان و ایتالیا، موفق به بسته‌بندی تکی محصولات پر شده در تیراژ بیش از 8 میلیون دیسک فشرده در ماه شده است. به علاوه امکان چاپ افست بر روی محصولات دیسک فشرده پر شده تا بیش از 8 میلیون دیسک در ماه نیز از دیگر امتیازات این شرکت محسوب می‌شود. دامنه تولید محصولات استمپر این کارخانه شامل سی‌دی ، دی‌وی‌دی  و دیسک بلوری (BluRay) است.

 

در زمینه صادرات نیز تاکنون محصولات این شرکت به کشورهای پیشرفته اروپا و خاور دور نظیر ایتالیا ، لهستان ، اسلوانی، ترکیه، سنگاپور، هند، امارات،  مالزی، پاکستان، افغانستان و …. صادر شده است. شایان ذکر است که علت اصلی کاهش صادرات در سال‌های اخیر افزایش نیاز بازار داخلی به انواع دیسک‌های نوری در کشور و اولویت شرکت ریز موج سیستم در تامین نیازهای هموطنان است.

دیسک خام

شرکت ریز موج سیستم با بهره گیری از جدیدترین فن آوری‌های روز دنیا در زمینه تولید انواع لوح فشرده نوری از قبیلDVD9 DVD5 و  CDپاسخگوی نیاز مشتریان داخلی و خارجی فعال در عرصه‌های موسیقی، نرم‌افزاری، مذهبی، آموزشی، هنری، تبلیغاتی و … است. کیفیت مرغوب و ظرفیت بالای تولید این کارخانه را موفق به کسب مقام بزرگترین شرکت تولید دیسک نوری در خاورمیانه و چهارمین شرکت در سطح دنیا نموده است .

شایان ذکر است که فن‌آوری پیشرفته دستگاه‌ها و ماشین‌آلات، این شرکت را قادر می‌سازد تا نسبت به تغییر خطوط تولید سی دی خام به دی وی دی خام و همچنین خطوط تولید دیسک خام به پر شده و بالعکس اقدام نموده و تولید خود را با نیاز‌های روز مشتریان و بازار هماهنگ نماید .

CD خام

شرکت ریز موج سیستم مفتخر است با عرضه بیش از 60 برند معروف تجاری، گامی مثبت در جهت کاهش واردات و نیل به خود کفایی کشور در این زمینه برداشته و نقش مهمی را در بازارهای داخلی و خارجی ایفا نماید. برخی از برندهای تولیدی این شرکت عبارتند از: CD خام فینال، CD خام دکتر دیتا، ،CD خام ایپاک، التیما، مدیسک، کریستال، ایشاپ، داتیس، سیگنال، دیاموند، بلوشن آبی، رایویژن، کابوی، آریتا، سون استار، فینال التیما، فینال جنیکا، بال پک، و … . لازم به ذکر است که بیش از40 درصد سی‌دی‌های تولیدی این شرکت با برند تجاری فینال  (FINAL) تولید و عرضه می‌شوند.

DVD  خام

با  توجه به پیشرفت روزافزون سیستم‌های صوتی-تصویری و رایانه‌ها، متخصصان تولید دیسک خام نیز با استفاده از منابع و فن‌آوری‌های جدید اقدام به تولید لوح‌های فشرده با ظرفیت بالا نمودند و به این طریق دی‌وی‌‌دی پا به عرصه وجود نهاد. DVD  لوح فشرده‌ای است که 7 برابر سی‌دی‌های موجود ظرفیت داشته و قابلیت ضبط و نگهداری تصاویر و برنامه‌های مختلفی را داراست. فن‌آوری‌های پیشرفته در این عرصه منجر به تولید DVD 9 , DVD5 و… شده است که برای فایل‌های با حجم و کیفیت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

افتتاح رسمی طرح تولید دی وی دی خام در شهریور ماه سال 1386 صورت پذیرفت. با تولید دی وی دی خام (که برای اولین بار در کشور به مرحله تولید تجاری رسیده بود) و افزایش تولید سالیانه به بیش از یک میلیارد قطعه، شرکت ریزموج تبدیل به سومین تولید کننده جهان از لحاظ حجم تولید گردید. DVD خام فینال نیز از جمله تولیدات این شرکت است.

شرکت ریز موج سیستم روزانه بیش از 000, 200 دی‌وی‌دی خام تولید و به مشتریان خود عرضه میکند.

Logo TK Gold
WeCreativez WhatsApp Support
در صورت نیاز به ثبت سفارش از طریق واتسپ، عنوان کالای موردنظر و تعداد را همراه با نام و نشانی خود ارسال نمایید. 09202124727